البرز- علی کربلایی با اشاره به آخرین وضعیت احداث زمین بولس در استان البرز گفت: این زمین مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح نخستین زمین "بولس" البرز در دهه مبارک فجر

علی کربلایی رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی متاسفانه عملیات اجرایی این طرح ورزشی متوقف شده بود اما از ابتدای هفته آینده مجدداً از سر گرفته خواهد شد تا زمین بولس در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: از اداره ورزش وجوانان استان تقاضا داریم تا به مانند همیشه ما را مورد حمایت قرار دهند چرا که با افتتاح زمین بولس توانایی برگزاری مسابقات جهانی را نیز خواهیم داشت که این اتفاق افتخاری بزرگ برای استان البرز است.

رئیس هیئت بیلیارد، بولینگ و بولس استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری بیلیارد گفت: این مسابقات به میزبانی بندرانزلی در سطح بالایی در حال برگزاری است که حاصل عملکرد نمایندگان البرز کسب مقام دوم کشور در بخش انفرادی بود.

کربلایی تصریح کرد: در بخش ۱۲ توپ نیز نماینده البرز توانسته تا مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابد که برای او آرزوی موفقیت داریم این در حالی است که هنوز مسابقات بانوان برگزار نشده و حداقل کسب ۲ عنوان کشور را برای آن ها پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.