خراسان شمالی- احمد پورکاظم گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

۲۵ تن گوشت منجمد گوساله در بازار استان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، احمد پورکاظم سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز توزیع ۲۵ تن گوشت منجمد قرمز در استان خبر داد.

پورکاظم گفت: با توجه به افزایش قیمت محصولات پروتئینی، کارگروه تنظیم بازار اقدام به جذب و تزریق ۲۵ تن گوشت منجمد گوساله در بازار استان کرد.

وی افزود: روند جذب و توزیع گوشت قرمز منجمد بسیار مناسب بوده است و کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را برای تامین گوشت مورد نیاز بازار انجام خواهد داد.

سرپرست تنظیم بازار سازمان صمت در ادامه خاطرنشان کرد:توزیع گوشت تنظیم بازار در واحدهای منتخب در شهرستان‌ها و با نظارت و استقرار بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت انجام می‌شود.

پورکاظم در خصوص قیمت مصوب گوشت قرمز منجمد گوساله در بازار گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی سهم شهرستان بجنورد از توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله در این مرحله ۹ تن عنوان کرد که در فروشگاه‌های شهر بجنورد در بین فروشگاه‌های رفاه، اتکا، فامیلی، افق کوروش، فروشگاه صبا و واحداهای صنفی توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع گوشت منجمد از جمله عدم رعایت قیمت اعلامی موضوع را در اسرع وقت به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفین صورت گیرد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.