مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از تهیه و چاپ ۸ هزار جلد قرآن کریم از محل نذر و وقف توسط این مؤسسه خبر داد.

چاپ ۸ هزار جلد قرآن از محل نذر و وقف توسط مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس

مسعود فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای توسعه وقف و نذر و استفاده از مشارکت‌های مردمی و همچنین با توجه به مأموریت و رسالت مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص چاپ قرآن کریم در سال جاری، از محل مبالغ نذورات قرآن، ۸ هزار جلد قرآن تهیه و تحویل آستان قدس رضوی شد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ نذر و وقف در حوزه قرآن کریم، ابراز کرد: در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌ مناسبت‌های خاص، برنامه‌ محوری «نذر بهشتی» در حرم مطهر رضوی ویژه زائران در راستای توسعه فرهنگ وقف و نذر برای قرآن کریم اجرا شد.
مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: اقدام دیگر مشارکت این مؤسسه در استفاده از بستر توزیع محصولات فرهنگی سایر مجموعه‌های وابسته به آستان قدس رضوی بود. این اقدام نیز با هدف برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی نماد «نذر بهشتی» صورت پذیرفت.
وی افزود: استفاده از فضای مولتی مدیا، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس رضوی، حضور در اجتماع عظیم بانوان فاطمی، حضور در کلیه فروشگاه‌های محصولات رضوی، حضور در موکب‌های استقبال از زائرین پیاده و محل ورود مسافران و زائران در محل پایانه مسافربری و حضور مستقیم در راهپیمایی روز شهادت امام رضا(ع) از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر توسط این مؤسسه بود.
فرزانه تصریح کرد: طرح «نذر بهشتی» با همکاری اداره نذورات آستان قدس رضوی انجام می‌شود و در قالب آن، قرآن‌های وقف شده و نذری در دو بخش با توجه به نیت واقفان و نذرکنندگان برای حرم رضوی و سایر بقاع متبرکه دریافت می‌شود.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* در تلفن همراه و سامانه وقف و نذر رضوی به آدرس nazr.razavi.ir مراجعه یا با شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت داشته باشند.
  منبع: آستان نیوز
 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.