البرز- علی قاسمپور با بیان اینکه با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران برای توسعه گردشگری طالقان هستیم گفت: مهم ترین وظیفه شهرداری در طالقان رونق بخشیدن و تثبیت صنعت گردشگری در این شهر است.

پذیرای سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری طالقان هستیم

علی قاسمپور شهردار طالقان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اکنون طالقان در ابتدای مسیر توسعه گردشگری بوده و با تمام توان در تلاش هستیم تا امور طبق برنامه مدون و کارشناسی شده پیش برود.

وی تصریح کرد: از همین رو با قطعیت می توان گفت که تمامی امور مربوط به حفاظت از محیط زیست در طالقان رعایت می شود و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این مسئول با بیان این که اداره کل راه و شهرسازی در حال تدوین طرح ناحیه طالقان است گفت: این کار با همکاری اداره میراث فرهنگی در حال انجام بوده و برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

شهردار طالقان از تعامل مناسب تمامی نهادهای این شهرستان با بخش خصوصی خبرداد و گفت: در مسیر توسعه گردشگری با آغوش باز از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال می کنیم و معتقدیم با همکاری و تعامل می توانیم به سوی اهداف عام المنفعه گام برداریم.

قاسمپور با اشاره به اهمیت شهرستان طالقان در استان البرزگفت: این شهرستان همواره به عنوان نگین البرز شناخته می شود و به دلیل ظرفیت های مختلفی که در تمامی حوزه ها دارد می تواند در حوزه ملی و بین المللی نیز موثر واقع شود.

وی در پایان ضمن اشاره به مقام والای آیت الله طالقانی گفت: به واسطه این بزرگمرد آوازه طالقان در تمامی نقاط کشور پیچیده و ما مفتخر هستیم که در این شهرستان خدمت می کنیم و بدون شک برای رسیدن به توسعه طالقان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.