ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، نهم دی‌ماه را تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی دانست که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت، فریب‌خوردگان و دنیاطلبان داد.

ارتش:حماسه ۹ دی تجلی اراده و قدرت الهی در ملت ایران بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت حماسه ۹ دی سال ۸۸، سالروز حماسه و بصیرت در بیانیه ای نهم دی‌ماه را تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی دانست که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت، فریب‌خوردگان و دنیاطلبان داد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند. از دسیسه‌های کوچک و بزرگ ابتدای پیروزی انقلاب و خیانت منافقین و تحمیل یک جنگ تمام‌عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک و بزرگ و فتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.

در این روز بزرگ، چشم جهانیان خروش ملتی را به نظاره نشست که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی ها و ناپاکی ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.

حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، یادآور ولایتمداری، بصیرت،فریاد حق‌طلبی و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و با بصیرت و دشمن‌شناسی بی نظیر خود، بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.

در این روز همه اقشار ملت و نسل های مختلف انقلاب و همه جریان‌های سیاسی مدافع نظام از همه طیف‌ها و سلیقه ها به میدان آمدند تا به فتنه گران و اربابان خارجی آنها اعلام کنند بر سر اعتقادات انقلاب و نظام با هیچ کس سر سازش ندارند و توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار هر قدر هم پیچیده باشد، نمی تواند ذره ای در اراده، استقامت و پایداری ملت خلل ایجاد کند. از این رو باز خوانی زمینه‌ها و فلسفه حماسه ۹ دی و آثار و پیامدهای آن به عنوان رخدادی بی نظیر در تاریخ انقلاب، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که بی تردید در تداوم این خط سرخ عاشورایی و مقابله با همه دسیسه‌های آینده دشمنان موثر خواهد بود.

اکنون و در نهمین سالگرد حماسه عظیم و به یاد ماندنی ۹ دی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگِ ملتِ حماسه آفرین و عاشورایی ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می دارد؛ فرزندان برومند این ملت سرافراز در ارتش ولایی جمهوری اسلامی، برای جانفشانی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا و ولی فقیه زمان، آماده‌اند و با نثار جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.