البرز- فرشاد فلاحت زاده با بیان این که مردم از تیم ملی انتظار قهرمانی در آسیا را دارند، گفت: باتوجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم بدون شک مردم صرفا به حضور در جمع ۴ تیم پایانی جام ملت ها رضایت نخواهند داد.

مردم از تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا می‌خواهند

فرشاد فلاحت زاده بازیکن البرزی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بازیکنان بسیار آماده ای را در اختیار داریم و کادرفنی نیز شناخت خوبی از آن ها دارد و پس از ۸ سال حضور کیروش در ایران این رقابت ها بهترین زمان ممکن برای کسب قهرمانی در آسیا است.

فلاحت زاده تصریح کرد: اکنون یکی از آماده ترین تیم های پس از انقلاب را در اختیار داریم و همین عامل انتظار مردم را از تیم ملی افزایش داده تا پس از ۴ دهه به افتخار قهرمانی در جام ملت های آسیا دست یابیم.

وی با اشاره به این که جام ملت های آسیا با جام جهانی تفاوت زیادی دارد گفت: باید اندیشه های جام جهانی و بازی تدافعی را کنار بگذاریم و در قالب بهترین تیم آسیا در این رقابت ها حاضر شویم.

پیشکسوت البرزی فوتبال ایران ادامه داد: در صورتی که بخواهیم با تفکرات تدافعی جام جهانی مقابل حریفان آسیایی صف آرایی کنیم بدون شک به مشکل برمی خوریم.

فلاحت زاده مصدومیت برخی بازیکنان را نکته ای منفی برای حضور در امارات دانست و گفت: بازیکنان خوبی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که می توانستند حتی در نقش ناجی تیم ظاهر شوند برای مثال در بازی های تدارکاتی علی قلیزاده از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود و حضور او می توانست کمک زیادی به تیم کند.

وی ضمن ارزیابی از عملکرد کیروش در فوتبال ایران گفت: کیروش مربی ای بزرگ و دارای کارنامه درخشان است و به نظر می رسد جام ملت ها بهترین زمان برای به نتیجه رسیدن زحمات اودر ایران است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ایویچ را بهترین مربی خارجی پس از انقلاب دانست و گفت: ایویچ کمتر از یک سال در ایران حضور داشت اما تاثیرات زیادی را بر فوتبال ما گذاشت که پس از گذشت ۲۰ سال قابل مشاهده است.

فلاحت زاده تصریح کرد: متاسفانه مقابل ایویچ قدرشناس نبودیم و در حالی که می توانستیم از حضور او استفاده مضاعفی ببریم باعث شدیم تا پیرمرد کروات با گریه ایران را ترک کند و موقعیت ایویچ به کسانی واگذار شد که فوتبال ایران را از مسیر پیشرفت دور نگاه داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون زمان حمایت از تیم ملی است و باید دید کیروش چه تفکراتی را برای حضور موفق در جام ملت های آسیا اعمال می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.