قزوین_ سیدعلی بی نیاز گفت: در حال حاضر نمی‌توان زمان اجرای رای برای اثبات تنبیه فیزیکی دانش آموز مدیر را اعلام کرد.

اعلام نتیجه بررسی پرونده "تنبیه فیزیکی دانش آموز  قزوینی" طی دو هفته آینده

سیدعلی بی نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: بعد از رسانه‌ای شدن موضوع تنبیه بدنی، تیم تحقیقاتی از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به نام «تیم حراست و ارزیابی عملکرد پاسخگوی رسیدگی به شکایات» بلافاصله برای بررسی موضوع اقدام کردند که البته در این بخش، پدر  دانش آموز نیز شکایتی را انجام داده بود.

وی افزود: بعد از طرح شکایت از سوی پدر دانش آموز و بعد از بررسی های صورت گرفته، پرونده ای توسط مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو تشکیل شد و پرونده اتهامی به هیات بدوی رسیدگی به تخلقات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین معرفی و ارجاع داده شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: نتیجه تا ۱۵ الی ۱۴ روز بررسی و مدیر مدرسه فراخوان می شود تا نتیجه تحقیقات تکمیل شود؛ در حال حاضر نمی توان زمان اجرای رای برای اثبات تنبیه فیزیکی دانش آموز مدیر را اعلام کرد و در حال حاضر پرونده به هیات رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع داده شده است و از مدیر مدرسه درخواست احضار به مدرسه را دارند.

گفتنی است چندی پیش خبری مبنی بر کتک خوردن دانش آموز کلاس پنجم در یکی از بهترین مدارس استان قزوین در منطقه دو در فضای مجازی و برخی از کانالهای فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.