استاندار جدید خراسان رضوی گفت: اولین اولویت من در استان خراسان رضوی توجه به توسعه اقتصادی و دنبال کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

اظهارات استاندار جدید خراسان رضوی درباره شرکت پدیده،اولویتهای استان و حاشیه نشینی در مشهد

 علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: اولویت من در استان خراسان رضوی توجه به توسعه اقتصادی و دنبال کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: توسعه ارکان اقتصادی را هماهنگ و از آنها کمک و بهره خواهیم گرفت. تلاش خواهم کرد تا نمایندگان مجلس، کارآفرینان، سرمایه گذاران، ائمه محترم جمعه و ارکان حکومت را برای پیاده کردن سیاست های اقتصاد  مقاومتی با یکدیگر هماهنگ نموده و از توانایی های آنها استفاده کنم.

وی افزود: همچنین موضوع حاشیه نشینی شهر مشهد مورد توجه جدی دولت است؛ امیدوارم با همکاری همه نهادهای مربوطه بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم تا به کاهش آسیب های اجتماعی در استان کمک شود.

استاندار خراسان در مورد انتخاب معاونان و همچنین فرماندار مشهد، گفت: برای اینکار هنوز فرصت هست و با دقت و تامل معاونان استاندار و فرماندار مشهد انتخاب خواهد شد.

وی عنوان کرد: استاندار وظایف جامعی دارد. باید به طور همزمان موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی را دنبال کند و من  می خواهم تا اندازه ای که مقدور باشد از تمام ظرفیت های استان استفاده کرده و بهترین شرایط را برای مردمان عزیز خراسان رضوی رقم بزنم. درعین حال نگاه ویژه ای به مسائل اقتصادی خواهم داشت و توسعه اقتصاد مقاومتی از اولویت هایم خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوع اقتصاد مقاومتی چندین سال است که توسط مقام معظم رهبری مورد توجه قرار دارد و در نامگذاری های سال از آن یاد می برند؛ ما هم روی این جریان متمرکز خواهیم بود؛ این بدان معنی نیست که دیگر بخش ها را در نظر نمی گیریم اما باید گفت که دنبال کردن سیاست های اقتصادی برای من بسیار بااهمیت و اولویت کارهایم خواهد بود.

رزم حسینی در مورد شرکت پدیده و حواشی بسیاری که اطراف این شرکت برای مردم خراسان رضوی و کشور بوجود آمده است هم گفت: اجازه دهید چند روزی بگذرد تا بتوانم احاطه بیشتری بر موضوع پدیده پیدا کنم؛ انشالله در فرصت‌های دیگر به صورت مفصل تری در مورد قضایای پدیده صحبت خواهم کرد و به راهکاری اجرایی خواهیم رساند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.