استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران خراسان رضوی باید در جهت ارتقاء فرهنگ رضوی در جامعه برنامه ریزی و تلاش کنند.

مدیران خراسان رضوی برای ارتقاء فرهنگ رضوی در جامعه تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین ، علی رضا رزم حسینی ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در محل استانداری اظهار کرد: همه ما خادمین امام رضا(ع) هستیم و مدیران استانی همگی  باید در جهت ارتقا فرهنگ رضوی تلاش کنند.

وی افزود: برای برنامه ریزی در این حوزه ابتدا باید شناخت کافی از جامعه داشته باشیم و بدانیم که در زیر پوست شهرهای ما چه می گذرد و جوانان ما به چه چیز های فکر می کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:تا شناخت کافی از جامعه نداشته باشیم نمی شود برنامه ریزی درستی داشت و تصمیم گرفت و تمام ارکان های حکومتی استان که درشورای فرهنگ عمومی عضو و در جلسه حضور دارند باید در برنامه ریزی های خود به این نکته توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: هر زائر باید وقتی از مشهد می رود باید با خود دستاورد فرهنگی به همراه ببرد و مدیران تلاش کنند این قبیل جلسات را از حالت تشریفاتی به عملیاتی تبدیل کنند.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: استان به ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم شده است و برای هر منطقه با یک سرمایه گذار وارد مذاکره خواهیم شد کما اینکه آستان قدس برای دو منطقه که شامل سرخس و چناران می شود اعلام آمادگی کرده است و امروز نیز برای یک منطقه که شامل شهرستان مشهد می شود با شهرداری مشهد تفاهم نامه امضا خواهد شد.

وی تاکید کرد:این طرح در راستای محرومیت زدایی در استان اجرایی می شود و در این راستا چندین ارگان و شرکت های خصوصی نیز اعلام آمادگی کرده اند که به زودی با آنها نیز تفاهم نامه منعقد خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی افزود:۳ هزارمیلیارد یارانه در استان توزیع می شود ولی تاثیر چندانی در زندگی مردم نداشته و اقتصاد خانوار رشد ندارد لذا اگر این طرح به درستی اجرایی شود آثار مثبتی بر اقتصاد خانوار خواهد گذاشت.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.