خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات دستگیری سارقان حرفه ای در بجنورد را تشریح کرد.

سارقان حرفه‌ای با ۴۲ فقره سرقت به دام افتادند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ۴۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار مظاهری ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۲ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت، احشام و ... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 کشف ۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

 رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی بست پلاستیکی قاچاق در یک انبار در حاشیه شهرستان بجنورد کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این انبار تعداد ۳۰ هزار عدد بست پلاستیکی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالا ۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.