البرز- مجید رضاخانی از دعوت بازیکن البرزی به اردوی تیم ملی ورزش سه گانه خبرداد و گفت: محمد جواد کریمی، یکی از جوانان مستعد استان، به اردوی نخست تیم ملی آقایان دعوت شده است.

دعوت بازیکن البرزی به تیم‌ملی ورزش سه‌گانه

مجید رضاخانی رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اردوی نخست تیم ملی آقایان از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار  می شود و امیدواریم نماینده شایسته استان البرز بتواند جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کند.

وی با بیان این که شاهد درخشش بانوان ورزشکار البرزی نیز در عرصه ملی هستیم گفت: در حال حاضر ۵ تن از بانوان ورزشکار استان عضو تیم ملی هستند و از آمادگی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

متولی ورزش سه گانه در استان البرز در خصوص برنامه های آینده این هیئت تا پایان سال جاری گفت: به لحاظ حرفه ای سال فوق العاده ای برای ورزش سه گانه استان بود و مسابقات کشوری در سطوح بالا به میزبانی البرز برگزار شد.

رضاخانی تصریح کرد: تا پایان سال به دلیل تغییرات آب و هوایی و سرما مسابقات برگزار نمی شود اما همچنان وظایف خود را به نحو احسن پیگیری خواهیم کرد.

وی از برگزاری کلاس های آموزشی با مشارکت پایگاه های شهرستانی خبرداد و اظهار کرد: حقوق ورزشی و تغذیه ورزشی سه گانه از جمله کارگاه های آموزشی بوده که با مشارکت پایگاه های شهرستانی در دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.