تهیه کننده سریال «خاک گرم» از تصویربرداری این سریال در روزهای پایانی خبر داد.

پایان تصویربرداری سریال "خاک گرم" + تصاویر جدید

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، «فریبا بانک توکلی» تهیه کننده سریال «خاک گرم»، درباره روند تولید این سریال گفت: امروز آخرین روز تصویربرداری این سریال در شهر کرمان است.

وی ادامه داد: بازی تمامی بازیگران به پایان رسیده است و آخرین بازیگرها آقای بهرام ابراهیمی و علی کهن هستند که مقابل دوربین رفته‌اند. 

به گزارش فارس، سریال «خاک گرم» با نام قبلی «تردید» به کارگردانی جواد ارشاد، تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی و نویسندگی سمانه نامدار تولید شده است. 

بهزاد فراهانی، معصومه آقاجانی، محسن افشار، دانیال حکیمی، رضا توکلی، بهزاد فراهانی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی از بازیگران این سریال هستند. 

سریال «تردید» در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی برای شبکه یک تولید خواهد شد و لوکیشن‌های این سریال در کرمان، بم، راین و فهرج بم و بخشی هم در تهران خواهد بود.

این مجموعه نگاهی به میراث فرهنگی ایرانیان دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان شناسی دعوت به همکاری می‌شود که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.