همدان- حسن ظفری گفت: استان همدان در ساخت و تحویل واحدهای آسیب دیده در زلزله کرمانشاه معین این استان است و تاکنون موفق شده است ۲ هزار و ۲۰۰ واحد را بسازد و تحویل دهد.

همدان ۲ هزار و ۲۰۰ واحد  را در سرپل ذهاب ساخته و تحویل داده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب ۸۵ هزار نفر جمعیت، ۶ استان معین بازسازی در شهر و روستا، ۱۶۷ روستا با ۳۹ هزار نفر جمیعت دارد. استان همدان معین ۸۵ روستا است.

وی ادامه داد: بعد از زلزله ۸ هزار واحد ارزیابی ساخت داشتیم که از این تعداد بیش از ۷هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری و احداثی بود که با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض باید اجرا می‌شد.

 وی با تاکید بر اینکه ساخت همه واحدهای تعمیری تمام شد، افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ واحد پی کنی و ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تمام شده است؛ همچنین هم ۳۵۰ واحد راکد اعلام شد که مالکان تمایلی به ساخت نداشتند و حدود ۵۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی تا پایان بهمن ماه امسال ساخت آن به پایان خواهد رسید.

ظفری اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان به عنوان معین منطقه سرپل ذهاب از نخستین روزها بعد از وقوع زلزله جهت بازسازی روستاهای زلزله زده بخش قلعه شاهین درشهرستان سرپل ذهاب فعال است و خدمات خود را به اهالی این منطقه در قالب ساخت و یا تعمیر واحدای ارزیابی فنی شده ارایه می‌دهد و موفق شده است که ۲ هزار  و ۲۰۰ واحد را در روزهای اخیر تحویل مردم دهد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.