مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون پنج تفاهم نامه توسعه اقتصادی با رویکرد مشارکتی در چهارچوب استراتژی استاندار در این استان به امضا رسیده است.

پنج تفاهم نامه توسعه اقتصادی در خراسان رضوی به امضا رسید
به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از این تعداد چهار تفاهم نامه در شهرستان‌های استان و یک تفاهم نامه در مشهد به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: در این راستا شهرداری مشهد معین اقتصادی شهرستان مشهد، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون معین اقتصادی شهرستان تایباد، شرکت صنایع فولاد سنگان معین اقتصادی شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان، معین اقتصادی شهرستان رشتخوار و شرکت توسعه سرمایه گذاری و صنعتی تبرک معین اقتصادی بخش محروم بوژگان تربت جام شده اند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با این تفاهم نامه‌ها با حضور استاندار در شهرهای مرزی استان تفاهم نامه‌های سرمایه گذاری بین سرمایه گذاران و مسئولین شهرستانی در شهرستان‌های خواف، تربت جام، تایباد و صالح آباد هم به امضا رسیده است.

رسولیان افزود: در اجرای این تفاهم نامه‌ها ۱۲۵ طرح با هزار و ۶۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری به اجرا در خواهد آمد که پنج هزار و ۲۲۷ شغل ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی استراتژی کاری خود در این استان را با الهام از مدل توسعه اقتصادی شهرستان قلعه گنج کرمان 'توسعه اقتصاد با رویکرد مشارکتی' نامگذاری کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این استراتژی هم مردم مسئولیت بیشتری در اداره امور جامعه و تامین رفاه و استقلال مادی می‌پذیرند و هم دولت به جای نقش مداخله‌ای در اقتصاد، کارکرد نظارتی و هدایتی خود را دنبال می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.