همدان- محمدمهدی شهیدی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ پروژه برقی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ پروژه برقی در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با برکات بسیاری همراه بود که بخشی از آن را در صنعت برق شاهد هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی ایام الله دهه فجر، افزود: در این ایام ۸۳ پروژه برقی با اعتبار ۵۳۴ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: همچنین علاوه بر پروژهای ذکر شده ۴ نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۲۸ میلیون یورو و یک نیروگاه CHP با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی ابراز کرد: از دیگر پروژهای قابل افتتاح نیز اداره برق برزول شهرستان نهاوند است که در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین این منطقه در این ایام افتتاح می‌شود.

شهیدی گفت: از ۸۳ پروژه قابل افتتاح ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۳۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال در همدان، ۶ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال در ملایر، ۱۰ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال در نهاوند و ۶ پروژه بااعتبار ۲۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در تویسرکان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۱۰ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال نیز در اسدآباد، ۷ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال در بهار، ۱۳ پروژه با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در کبودراهنگ، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در رزن و ۸ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال در فامنین افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: عمده پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند در راستای تأمین برق متقاضیان جدید، توسعه و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، کاهش تلفات و پایداری شبکه است.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی ابراز داشت: در دهه فجر امسال ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال با هدف رفع ضعف ولتاژ، تأمین برق متقاضیان جدید، تعدیل بار شبکه، ایمن سازی شبکه و تأمین روشنایی مناطق مختلف کلنگ‌زنی می‌شود.

شهیدی یادآور شد: از پروژهای آماده کلنگ‌زنی نیز ۷ پروژه با پیش‌بینی ۲۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در همدان، ۴ پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال در نهاوند و یک پروژه با اعتبار ۴۷۶ میلیون ریال در فامنین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.