این بازیگر گفت: انگار بازیگر باید زیاد خودش را در محافل هنری نشان دهد و بگوید که من هستم! درحالیکه روحیه آدم‌ها باهم فرق می‌کند همچنانکه من علاقه‌ای ندارم که همه جا باشم و خودم را نشان دهم.

 برای پرکار بودن باید در محافل هنری خودنمایی کرد!

به گزارش قدس آنلاین، شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج است، درباره کم‌کار بودن برخی بازیگران عنوان کرد: البته داستان تلویزیون با سینما فرق می‍کند و به هرحال یک سری روابط وجود دارد.

وی افزود: انگار آدمی باید زیاد خودش را در محافل هنری نشان دهد و بگوید که من هستم! درحالیکه روحیه آدم‌ها باهم فرق می‌کند همچنانکه من علاقه‌ای ندارم که همه جا باشم و خودم را نشان دهم؛ بیشتر در خانه هستم.

این بازیگر تأکید داشت: منظورم رفتار بدی نیست اما من علاقه‌ای به این نمایش‌دادن‌ها ندارم. انگار باید کسی لابی کردن و مدیریت کردن را بلد باشد درحالیکه من بلد نیستم.

بازیگر سریال «مینو» همچنین گفت: بازیگری حرفه اصلی من است. این را هم بگویم که به نظرم در تلویزیون روابط کمتر  است؛ همچنانکه برخلافه سینما، هنوز هم به ما زنگ می‌زنند و پیشنهاد کار می‌دهند.

ابراهیمی درخصوص کیفیت فیلمنامه‌ها نیز اشاره داشت: من کمی سختگیرم البته متاسفانه برای تلویزیون این مشکل را دارم که خیلی از کارها موردطبع من نیست. همانطور هم که تقریبا بعد از یک سال است که دوباره در سریالی دیگر به کارگردانی آقای آهنج ایفای نقش می‌کنم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.