معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در پاسخ به پرسش قدس درخصوص نصب تابلوهای دیجیتال در برخی از چهارراه‌های سطح شهر مشهد، گفت: این تابلوها ابتدای سال ۹۶، خریداری شده و در سال ۹۷، مراحل نصب آن‌ها در ۶۷ مکان صورت پذیرفته است که جزئی از شبکه هوشمند اطلاع‌رسانی هستند و هدف از نصب آن‌ها صرفاً اطلاع رسانی است و جنبه تبلیغاتی ندارند.

 تابلوهای دیجیتال نصب شده در سطح شهر جنبه تبلیغاتی ندارند

محمد رضا سمیعی افزود: این ابزار جزو ابزارهای نوین اطلاع رسانی شهری است که از نصب بنرها، هزینه‌ها و وقتی که می‌گیرد جلوگیری می‌نماید که به عنوان پایلوت فعلاً در شهر مشهد اجرایی شده است. وی همچنین در مورد جانمایی‌هایی که بعضاً این تابلوها داشته‌اند نیز عنوان کرد: این طرح مشارکتی بوده و در سطح شهر و در مکان‌های شلوغ اقدام به نصب تابلوها شده است که در برخی از مکان‌ها نیز برای جانمایی، کمیته مکان‌یابی با یکسری مشکلاتی از جمله نبود برق و سایر موارد مواجه بوده است. سمیعی در خصوص میزان هزینه‌ای که برای نصب این تابلوها تاکنون در مشهد پرداخت شده است نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.