خراسان شمالی- احمد آذری گفت: ثبت نام اینترنتی برای رزرو مکان در مدارس برای فرهنگیان آغاز شده و متقاضیان تا ۲۴ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

یک‌هزار و ۱۵۸ کلاس درس برای اسکان نوروزی در خراسان شمالی تجهیز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی، احمد آذری، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هزار و ۱۵۸ کلاس درس خراسان شمالی برای اسکان مسافران نوروز ۹۸ تجهیز شد.

وی اظهارداشت: درطرح نوروز ۹۸ ، هزار و ۱۵۸ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه در استان تجهیز می شود.

آذری با بیان اینکه مدارس استان در سطح الف و ب تجهیز می شود افزود: امسال ۶۷۵ کلاس در رده الف و ۳۸۵ کلاس در رده ب، برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شود.

وی همچنین گفت: امسال ۱۰۰ کلاس درس به صورت ویژه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شد که این کلاس ها امکانات بیشتری نسبت به کلاس های رده الف دارد؛ همچنین سه خانه معلم در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان برای پذیرش فرهنگیان آماده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی و تصمیم ستاد تسهیلات سفر استان، فقط فرهنگیان در مدارس پذیرش می شوند، افزود: این تصمیم در حالی است که زیرساخت ها برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در استان مهیا نیست و قطعا تقاضای زیاد برای اسکان، خدمات رسانی ها را تحت شعاع قرار می دهد.

آذری افزود: ثبت نام اینترنتی برای رزرو مکان در مدارس برای فرهنگیان آغاز شده و متقاضیان تا ۲۴ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

در طرح نوروز ۹۷، بیش از ۳۲ هزار نفر در مدارس استان اسکان یافتند و براساس پیش بینی، امسال به ۳۵هزار نفر می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.