سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی از پیش‌بینی ۴۲۰ هزار نفر شب اقامت در ایام نوروز ۹۸ ویژه زائران خبر داد.

۴۲۰ هزار نفر شب اقامت زائران مشهد در ایام نوروز ۹۸ پیش‌بینی شده است
به گزارش قدس آنلاین ؛ یوسف بیدخوری اظهار داشت: در خراسان رضوی در زمینه اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی نداریم و برای اقامت و اسکان زائران و مسافران تدارک لازم دیده شده است.امسال به نسبت سال گذشته از آمادگی بیشتری برخورداریم و تمهیدات لازم را پیش بینی کرده‌ایم.

بیدخوری با اشاره به اعیاد و مناسبت‌های مذهبی در ایام نوروز افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به عید مبعث و ولادت حضرت علی (ع) استقبال و ورود زائران به مشهد افزایش یابد.

وی تاکید کرد: زائران باید توجه کنند که هزینه‌های اقامت را براساس نرخنامه‌های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: به 485 زائرسرا و مهمان سرای دولتی نیز تاکید شده که فقط کارکنان دستگاه خودشان را پذیرش کنند و از افراد غیرکارمند جلوگیری شود.

بیدخوری به بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: بازرسان در ستاد خدمات سفر مشهد مستقر شده‌اند و بیش از 100 بازرس محورها و مسیرهای گردشگری را بازدید می‌کنند.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اسکان و اقامت مسافران در شهرستان‌های خراسان رضوی اشاره کرد و ادامه داد: 45 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان‌های خراسان رضوی تاکنون به بهره برداری رسیده که با این اقامتگاه‌ها، زمینه اسکان و اقامت مسافران فراهم شده است.

بیدخوری افزود: امسال تورهای گردشگری از مشهد به مقصد شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار خواهد شد و مسافران این امکان را خواهند داشت که در قالب تورها از مشهد به شهرستان‌ها بروند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.