سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ۴۸۵ زائرسرا و مهمان سرای دولتی استان فقط مجاز به پذیرش کارکنان دستگاه خودشان هستند.

زائرسراهای دولتی خراسان رضوی فقط مجاز به پذیرش کارکنان هستند

به گزارش قدس آنلاین ، یوسف بیدخوری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی درمحل میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار کرد:به ۴۸۵ زائرسرا و مهمان سرای دولتی تاکید شده که فقط کارکنان دستگاه خودشان را پذیرش کنند و از اقامت افراد غیرکارمند و متفرقه جلوگیری شود و بازرسان نیز در ستاد خدمات سفر مشهد مستقر شده اند و بیش از ۱۰۰ بازرس محورها و مسیرهای گردشگری را بازدید می کنند.

وی افزود:تدارک ۴۲۰ هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز۹۸ دیده شده است و در خراسان رضوی در زمینه اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی نداریم و برای اقامت و اسکان زائران و مسافران تدارک لازم دیده شده است و امسال به نسبت سال گذشته از آمادگی بیشتری برخورداریم و تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم.

رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به  اعیاد و مناسبت های مذهبی در ایام نوروز  پیش بینی می شود  استقبال و ورود زائران به مشهد افزایش یابد و زائران باید توجه کنند که هزینه های اقامت را براساس نرخنامه های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت کنند.

وی گفت:  ۴۵ اقامتگاه  بوم گردی در شهرستان های خراسان رضوی تاکنون به بهره برداری رسیده است که با این اقامتگاه ها زمینه اسکان و اقامت مسافران بیش از پیش فراهم شده است.

بید خوری بیان کرد:امسال تورهای گردشگری از مشهد به مقصد شهرستان های خراسان رضوی برگزارخواهد شد و مسافران این امکان را خواهند داشت که در قالب تورها از مشهد به شهرستان ها بروند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.