قزوین_ روح الله بابایی صالح گفت: این نوع برنامه ها بیش از پیش برای ببینندگان و جوانان پخش شود چراکه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان می تواند اثرگذار باشد

روح االه بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بنده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودم که بعد از برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن از رسانه ملی در تریبون مجلس شورای اسلامی قدردانی خودم را اظهار نمودم.

وی بیان کرد: رسانه ملی به خوبی و با هنرمندی مجموعه خود توانست دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی در روستاهای مختلف و رویکرد نظام شاهنشاهی را برای ملت ایران را با برگزاری نشست های تخصصی و تصاویر آرشیوی از دوران قبل از انقلاب اسلامی برای ببینندگان پخش کند و مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

بابایی صالح یادآور شد: باید این نوع برنامه ها بیش از پیش برای ببینندگان و جوانان پخش شود چراکه می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی ضمن با بیان اینکه شبکه استانی در انعکاس برنامه راهپیمایی ۲۲بهمن در استان قزوین عملکرد مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: شبکه استانی هم با اعزام خبرنگاران در سطح شهر و قبل از برگزاری راهپیمایی به خوبی توانست مردم را بیش از پیش در این حماسه دیدنی تشویق کند که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس حضور مردم در بخش ها و شهرهای این شهرستان ولایتمدار هم در قاب شبکه استانی بسیار تحسین برانگیز بوده و در مجموع عملکرد خوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.