همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس مبارزه جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز با هدف تامین اقتصاد ملی و افزایش اشتغال دارد؛ تاکنون هم در استان همدان موفقیت‌های قابل توجهی در این حوزه داشته است.

پلیس همدان ۸۳ دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: یکی از این تلاش‌های موفق در حوزه کشف قاچاق کالا شناسایی  یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون‌تومان است.

وی ادامه داد: ارزش کالای کشف شده برای ۸۳ دستگاه گوشی بود و  پلیس تلاش وافری برای تحقق شعار سال در مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته است.

 فرمانده انتظامی استان همدان افزود: گوشی‌های قاچاق توسط یکدستگاه خودروی پیکان از مرزهای غربی کشور به سمت استان همدان و استان مرکزی در حال حمل بود که پلیس این محموله کالای قاچاق گوشی را  شناسایی و کشف کرد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح تاکید کرد: از همه شهروندان استان تقاضا داریم تا با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و با تعامل و مشارکت روزافزون پلیس را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز یاری دهند.

 به گزارش قدس آنلاین پلیس استان همدان؛ از آغاز سال تاکنون موفق به کشف بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان شده که بخشی از آن به مقصد همدان و بخش دیگر آن برای انتقال به تهران یا استان‌های همجوار بارگیری شده بود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.