عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای همه ما راهگشاست و با نصب‌العین قرار دادن آن می‌توانیم بر همه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان غلبه کنیم.

می‌توانیم با نصب‌العین قرار دادن«گام دوم» بر تحریم‌ها غلبه کنیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد ابطحی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه راهبردی کاملا هوشمندانه بر مرزبندی با دیگر کشورها در سایه عزت ملی تاکید کردند و ما باید این مسئله مهم را در سیاست خارجی خود مورد توجه جدی قرار دهیم و هیچ‌گاه در برابر کشورهای سلطه‌گر دچار وادادگی و عقب‌نشینی نشویم.

وی با اشاره به مقاومت کشورهایی چون سوریه در منطقه که منتج به پیروزی‌شان شد،افزود: جهاد و مقاومت در برابر زورگویان منجر به پیروزی می‌شود و ما باید در برابر فشارهای آمریکا و غرب ایستادگی کنیم چرا که آنان صرفا به دنبال منافع خودشان هستند و خیرخواه ملت ما نیستند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه به شاخص‌های عزت، حکمت و مصلحت اشاره کردند و بر اساس بیانات ایشان در این باره، مسئولان کشور نباید هیچ‌گاه در برابر قدرت‌های زورگو کوتاه بیایند اما متاسفانه گاهی اوقات و برخی از مسئولان چنان شیفته غرب هستند که این مسائل کلیدی را به فراموشی می‌سپارند.

باید در روابط با دنیا هوشمندانه عمل کنیم

ابطحی ادامه داد: البته معنای این مسئله آن نیست که به کل با هیچ یک از کشورهای جهان در تعامل و ارتباط نباشیم بلکه در روابط با دنیا باید هوشمندانه عمل کنیم و نباید به گونه‌ای رفتار شود که کلاه سرمان رود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید از تجربیات پرافتخار و چهل ساله خود به خوبی بهره‌مند شویم و آن تجربیات و همچنین بیانیه رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: این بیانیه برای همه ما به ویژه جوانان راهگشاست و باید با هوشیاری، بصیرت و صبوری پای ارزش‌های انقلاب اسلامی بمانیم و بر همه فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان این مرز و بوم غلبه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.