همدان- مصطفی پناهند برفضاسازی و نوسازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.

لزوم فضاسازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی همدان در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ه در نشست هماهنگی نوروز ۹۸ با مدیران مراکز خدماتی رفاهی این استان با اشاره به نظارت و بازرسی مجتمع های خدماتی رفاهی، قبل از نوروز ۹۸، اظهار داشت: ساماندهی نمازخانه مجتمع خدماتی رفاهی در اولویت است و باید با ساماندهی این مراکز در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی مناسبی را داشت.

وی افزود: با توجه به پیش ‌روی بودن ایام تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها به این مناسبت، رسیدگی به نمازخانههای بین راهی از وظائف شرعی و اداری است.

پناهنده با اشاره به اهمیت رعایت مباحثی همچون نماز، حجاب و مقوله امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: در تعطیلات نوروزی یکی از مباحث مهمی که جزو وظایف شرعی و اداری ما محسوب میشود نماز و رسیدگی به نمازخانه‌های تحت نظارت است.

وی با تأکید بر اینکه توقف اتوبوس‌ها هنگام نماز و توجه به این فریضه عبادی امری ضروری است، ابراز داشت: باید مسئولان مجتمع های خدماتی رفاهی به گونه ای عمل کنند که صدای اذان در صبح، ظهر و مغرب  از این اماکن شنیده شود.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: هم اکنون ۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان فعالیت دارند که باید با ساماندهی این مراکز در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی مناسبی انجام شود.

پناهنده، نظارت بر این اماکن و تأسیسات بین راهی را از ضروریات دانست و ابراز داشت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی باید اعضای بازرسی این اداره کل از نمازخانههای واقع در محورهای مواصلاتی استان بازدید داشته باشند و رفع نواقص کنند.

وی در ادامه از مردم خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه وضعیت نماز خانه‌های بین‌راهی به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۰۷۰ و ۳۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.