سرپرست انتظامی شهرستان طرقبه شاندیزگفت: بیش از ۳۰ هزار مواد محترقه در بازرسی از یک انبارکشف و یک دستگاه کامیونت توقیف شد.

کشف و ضبط مواد محترقه در شهرستان طرقبه و شاندیز
به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر حسین پور سرپرست انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: به محض دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر جابجایی محموله‌ای از مواد محترقه در یکی از محلات مسکونی طرقبه پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود:ماموران پس از حضور در محل با توقیف این کامیونت و کشف ده‌ها کارتن مملو از مواد محترقه، در بازرسی از این انبار نیز تعداد بسیار زیادی از مواد محترقه را مشاهده کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از این کامیونت و انبار در مجموع تعداد حدود ۲۹ هزار عدد مواد محترقه تولید داخلی و حدود ۱۶۰۰ عدد مواد محترقه خارجی و قاچاق را که به صورت غیرمجاز در این انبار نگهداری می‌شد کشف و ضبط کردند.

حسین پور با اشاره به مخاطرات جدی و تلفات جانی ناشی از نگهداری مواد محترقه در اماکن مسکونی تصریح کرد: برابر دستورالعمل‌ها و قوانین، نگهداری مواد محترقه در انبارهای مخصوص و خارج از نقاط شهری و روستایی و با نظارت‌های دقیق هیئت ناریه بایستی صورت پذیرد و دپو کردن این گونه مواد محترقه به صورت غیراستاندارد خصوصا در اماکن مسکونی بسیار خطرناک و در صورت آتش سوزی، امکان اطفای حریق به راحتی میسر نمی‌باشد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.