پیام مشهد از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در حالی به مصاف شهرداری ورامین می رود، که محمد موسوی را در اختیار ندارد و حواشی بازی رفت بر این مسابقه سایه افکنده است.

سایه حواشی بربازی شهرداری ورامین-پیام مشهد/«موسوی» غایب بزرگ مشهد

به گزارش قدس آنلاین ؛  دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در شهرهای مشهد و تهران برگزار می‌شود.

در دور رفت این مرحله شهرداری ورامین توانست با نتیجه ۳ بر یک پیام مشهد را شکست داده و سایپا تهران نیز با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاله آمل به برتری رسید.

حال باید دید، امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند، چه نتایجی رقم خواهد خورد و لیگ برتر والیبال کشور فینالیست‌های خود را بشناسد.

محرومیت موسوی و جریمه ۵۰ میلیونی شهرداری

در مشهد، شهرداری ورامین در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه «مهران» مشهد به دیدار پیام این شهر می‌رود.

در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شهرداری ورامین، به عنوان میزبان توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد پیام مشهد عبور کند، تا در گنبد کار راحت تری پیش رو داشته باشد، اما پیام مشهد که در مسابقات قبلی خود در لیگ برتر نشان داده که تیم قدرتمندی است و سخت امتیاز می‌دهد و ورامینی‌ها در خانه پیام مشهد نباید، کار ساده ای پیش رو داشته باشند.

اما آنچه در مورد این مسابقه تأسف بار و ناراحت کننده است، درگیری ایجاد شده پس از پایان مسابقه دور رفت در ورامین بود، درگیری که سبب یک جلسه محرومیت قطعی محمد موسوی، بازیکن پیام مشهد به دلیل «بروز رفتار غیرقابل انتظار و دخالت در امر داور با احتساب سابقه قبلی» و تذکر کتبی و جریمه ۵۰ میلیون ریالی شهرداری ورامین به لحاظ «سردادن شعارهای نامناسب از سوی برخی تماشاگران و ورود افراد غیرمجاز و غیر مسئول به داخل زمین» از سوی فدراسیون والیبال شد.

ماجرا از این قرار بود، که در پایان این مسابقه و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال دست دادن به هم بودند، درگیری بین سید محمد موسوی و یکی از تماشاگران ایجاد شد.

در این لحظه سایر بازیکنان برای پایان دادن به این درگیری وارد ماجرا شدند، اما فضا ملتهب تر شد.

تهدیدم کردند به مشهد نیا

این جریمه‌ها پایان ماجرا نیست و علی شیخ الاسلامی، مدیرعامل پیام مشهد در برنامه زنده تلویزیونی ۲ روز پیش اظهار داشت، که مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی پیش آمده در مسابقه امروز قبول نمی‌کند.

این حواشی و نیز اظهارات احسن الله شیرکوند، رئیس هیأت والیبال ورامین مبنی بر اینکه «تهدیدم کردند و گفتند به مشهد نیا» سبب شده تا آنچه بیش از مسائل فنی مسابقه امروز را تحت الشعاع قرار داده، مسائل حاشیه‌ای و نازیبا باشد.

شیرکوند به خبرنگار مهر گفت: من را تهدید کردند و گفتند، اگر به مشهد بیایی فلان کار را می‌کنیم.

وی اضافه کرد: من به این حرف‌ها کاری ندارم و با قدرت برای کمک به تیمم به مشهد می‌روم.

قصد ورود به حواشی را نداریم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین نیز در خصوص مسابقه برگشت، مقابل پیام مشهد و حواشی پیش آمده، با بیان اینکه این مسابقه قطعاً ساده نخواهد بود، به خبرنگار مهر می‌گوید: تمرکز ما روی مسائل فنی است و قصد ورود به حواشی را نداریم و معتقدم حواشی به کیفیت والیبال کشورمان ضربه می‌زند.

رحمان محمدی راد با اشاره به اینکه ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بازی تماشایی مقابل پیام مشهد انجام دهیم، اضافه کرد: پیروزی ۳ بر یک دور رفت برابر شهرداری گنبد با تلاش بازیکنان به وقوع پیوست و می‌خواهیم از این پیروزی به خوبی دفاع کرده و به فینال لیگ برتر برسیم.

وی افزود: مطمئنم کادر فنی پیام نیز به ارائه یک مسابقه بدون حاشیه فکر می‌کنند و این نوع مسابقات زیبا و فنی چیزی است، که هواداران و والیبال دوستان از ما می‌خواهند.

پیام مشهد، اگر بخواهد در لیگ برتر باقی بماند، باید تمام تلاش خود را در مسابقه امروز به کار گیرد، تا از سد ورامینی‌ها عبور کند و همین موضوع انگیزه آنها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر کرده است.

البته مشهدی‌ها محمد موسوی را به دلیل محرومیت به عنوان غایب بزرگ برای مسابقه برگشت در اختیار ندارند، که از نبود این بازیکن صدمات فراوانی خواهند خورد.

باید منتظر ماند و دید، امروز در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر امسال، کدام تیم می‌تواند، جواز صعود به فینال این رقابت‌ها را بگیرد و نیز شاهد بازی فنی خواهیم بود، یا حواشی بر کیفیت این مسابقه سایه می‌اندازد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.