قزوین_ علی کاظمی گفت: با پیگیری های امام جمعه شهر محمدیه و مسئولین مجوز بیمارستان توسط علوم پزشکی صادر شد و به زودی شاهد آغاز ساخت بیمارستان خواهیم بود.

عملیات ساخت بیمارستان سجادیه مهرگان به زودی آغاز می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی کاظمی رییس شورای شهرمحمدیه در سومین نشست خبری شهردار و اعضای شورا با اصحاب رسانه و معتمدین شهر اظهار داشت: شورا وظیفه دارد عملکرد خود را به اصحاب رسانه اطلاع رسانی کند که این امر موجب تعامل می شود.

وی افزود: تخفیف پرداخت عوارض در سالجاری عنوان شد و استقبال مناسبی از سوی مردم انجام شد که این امر نشان دهنده علاقه مردم در عمران و آبادانی شهر محمدیه و مهرگان است؛ اقدامات مناسبی با همکاری اعضای شورا انجام شده است و برخی از پروژه ها در نخستین روز از هفته آینده کنگ زنی و افتتاح می شود.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه ادامه داد: سعی کردیم فعالیت ها را در مناطق مختلف محمدیه و مهرگان تقسیم کنیم چراکه هدف شورا و شهرداری، مدیریت مجموع شهر است.

کاظمی در خصوص  بودجه سال ۹۸ گفت: بودجه شهرداری در سال گذشته حدود ۵۲ میلیارد بوده که این بودجه برای سال ۹۸ حدود ۷۲ میلیارد در طی جلسات کارشناسی شده و تصویب شد.

وی عنوان کرد: در عوارضی افزایش خاصی صورت نگرفته است و مجموع افزایش عوارض به ۱۰ درصد هم نمی رسد.

رییس شورای اسلامی گفت: شهرستانی شدن بخش محمدیه و بیمارستان از دغدغه های مهم مسوولان محمدیه بوده است و در این خصوص با نمایندگان مجلس و دونماینده محمدی و زرآبادی رایزنی هایی صورت گرفت و با پیگیری امام جمعه و بخشدار، نمایندگان مجوز بیمارستان سجادیه مهرگان از وزارت بهداشت صادر شد.

کاظمی در خصوص پروژه بیمارستان رها شده در مهرگان گفت: یکی از مطالبات به حق مردم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان داشتن بیمارستان مجهز است که طی اتفاقات رخ داده برای بیمارستان مذکور این پروژه نیمه تمام ماند اما با پیگیری های امام جمعه شهر محمدیه و مسئولین مجوز بیمارستان توسط علوم پزشکی صادر شد و به زودی شاهد آغاز ساخت بیمارستان خواهیم بود.

وی با اشاره به منطقه ۷ و مشکلات آب و فاضلاب آن گفت: با پیگیری ها و جلسات متعدد با اداره آب و فاضلاب مشکل انشعاب آب در این منطقه حل شده و بعد از تعطیلات نوروز با صدور پروانه ساخت، ساخت و ساز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.