قزوین_ سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی گفت: تسلیم ناپذیری ملت، پیام شهیدان و شهادت رمز جاودانگی و بقای کشور است.

تسلیم ناپذیری ملت، پیام شهیدان و شهادت رمز جاودانگی و بقای کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم سومین روز یادبود شهید مدافع حرم "حمید محمد رضایی" در مسجد جامع شهر شال اظهار داشت: مردم شهر شال در مراسم تشییع شهید مدافع حرم حضور داشتند و این شهید را در روز گذشته بر روی دستانشان بدرقه کردند.

وی با بیان اینکه اسلام مرز نمی‌شناسد و مرزهای اسلام عقیدتی است، افزود: مرزهای اسلام مرزهایی نیست که دشمنان کشیدند و بر سرنوشت آنها حاکم شدند و مسلمانان را تحقیر کردند و عقب نگه داشتند و طاغوت را مسلط کردند.

سلامی بیان  کرد: داستان انقلاب ما داستان رسالت انبیاست که باید این زنجیرهای اسارت را از دست مسلمانان باز کنیم و آنها را نجات دهیم و انقلاب ما آمده است تا مسلمانان را از وادی ظلمت به نور هدایت کند.؛ رهبری ما را به جهاد دعوت می کند و تا مجاهدانی که همچون شهید محمدرضایی برمی خیزند و مانند کوه راه را برای دشمن مشکل می کنند، جای نگرانی برای ما وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرت عظیمی در منطقه دارد به گونه ای که ما دشمنان را از منطقه بیرون کردیم و امروز آنها را دور از سرزمین خودمان تعقیب می‌کنیم، تا دور کنیم و جهان اسلامی مورد نظر پیامبر اعظم را بسازیم.

وی ادامه داد: شهدا درس بزرگی را به ما دادند و در زمانی که به ظاهر ضعیف بودیم، با سلاح‌های ابتدایی به میدان رفتیم و همه پشتوانه ما شهادت، جهاد و ایمان بود و امروز ما دیگر یک قدرت ضعیف نیستیم و به یاری خداوند در سختی‌ها رشد یافتیم.

سلامی مطرح کرد: دشمن همواره سعی کرده تا از هر جبهه ای به ما فشار وارد کند اما موفق نشده است و با وجود ترفندهای مختلف دشمن در تحریم و فضای مجازی، امروز مردم در صحنه های کشور مصمم تر از گذشته حضور دارند و سختی ها را تحمل می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کرد و ظرفیت های مناسب و خوبی در کشور وجود دارد که برای حل مشکلات می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد و مردم به خدا و ولایت فقیه اعتماد دارند.

وی با اشاره به اینکه تسلیم ناپذیری ملت، پیام شهیدان و شهادت رمز جاودانگی و بقای کشور است و مطمعن باشیم تا زمانی که بر اصول اسلام پایبند باشیم هیچ گاه شکست نخواهیم خورد، تصریح کرد: مقاومت به معنی عبور از آرزوهای دشمن است و ما در این جریان پیش می رویم و کشور خود را می سازیم.

سلامی خاطرنشان کرد: خون شهیدان دستاوردهای ارزشمندی برای کشور داشته است و این شهیدان پیام های مهمی را برای ما دارند و اینکه نترسید، بالاتر از مرگ چیزی نیست اگر ملت از مرگ نترسد به حیات می‌رسد، شهادت عصر زندگی و عصاره زندگی است. 

جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد: کشور ایران امروز قدرتمند تر از گذشته است و اگر دیروز در قلب سرزمین ما با دشمن می‌جنگیدیم، امروز در مدیترانه و در شمال دریای سرخ هستیم، در عراق صاحب قدرت هستیم، قدرتی که تکیه بر انقلاب اسلامی دارد و حوادث سیاسی عراق را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.