همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس به جد با سوداگران موادمخدر برخورد دارد و کشفیات امسال در استان همدان هم موید این موضوع است و پلیس استان در این حوزه همکاری فرااستانی هم دارد.

پلیس موفق به کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار  بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های غربی کشور می کند.

وی با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و کشفیات امسال در استان همدان و همکاری‌های فرااستانی پلیس استان همدان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد مواد مخدری توسط قاچاقچیان با یک دستگاه تریلی حمل می شود که با تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و لرستان، این خودرو در شهرستان کوهدشت لرستان توسط پلیس هر ۲ استان شناسایی و متوقف مواد مخدر آن کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بازرسی از تریلی، ۶۰ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.