خراسان شمالی- روح الله براتیان گفت: ۲۵ المان نوروزی در شهر جانمایی خواهد شد.

شهر تکانی بجنورد در آستانه فرارسیدن نوروز

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان شهردار بجنورد گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز طرح «شهر تکانی» نظافت گروهی شهر با همکاری شهرداری بجنورد، شورای اسلامی شهر، و شهروندان عزیز به‌ منظور پاک ‌سازی نظافت شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این سنت زیبا پنچشنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه نورزی  شهرداری در جهت آماده سازی شهر در آستانه فرارسیدن سال نو افزود:  امسال قصد داریم فضایی متفاوت و ویژه از سالهای گذشته در استقبال از نوروز برای شهروندان عزیز و مسافران در سطح شهر ایجاد کنیم.

براتیان با بیان اینکه ۲۵ المان نوروزی در شهر جانمای خواهد شد خاطرنشان کرد:  با طراحی ویژه پارک شهر به کلبه روستایی، فرش گل، تونل نوری، تونل گل، نصب المان های مختلف ازجمله  مرد بارانی ...  این پارک را به صورت ویژه به فضای نوروزی برای شهروندان و مسافران تبدیل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت هرس درختان، رنگ‌آمیزی جداول، رفع سد معبر درمبادی ورودی شهر، نصب بنر و پرچم‌های ساتن، نورپردازی و بهسازی و تعمیر استخرها و تهیه امکانات بهداشتی در شهر ازجمله اقداماتی است که به گفته شهردار در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

شهردار همچنین از آغاز عملیات خط کشی  ترافیکی ۲۵۰ کیلومتر معابر شهری بجنورد خبرداد وافزود: خط کشی خیابانهای شهر با خط کشی طولی  و عرضی  در قالب اکیپ های شبانه اجرایی با رنگ سرد در محور های اصلی در خیابانهای طالقانی، امام خمینی(ره) کمربندی مدرس و خیابانهای شریانی و حاشیه ای شهر از نیمه های شب تا ساعات اولیه صبح انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.