استاندار خراسان رضوی گفت: به سبک قدیم نمی توان کشور را اداره کرد؛ لذا باید کارها و مدل های نو را شروع کرد و در این استان هم به دنبال انجام همین کار هستیم.

استاندار: خراسان رضوی را باید به شکل نوین اداره کرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی امروز در جمع کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی افزود: بوروکراسی فرسوده نظام اداری در مردم ایجاد نارضایتی می کند بنابراین باید مدل قدیم اداره امور را رها کرد.

وی با بیان اینکه‌ کشورهای اروپایی بعد از جنگ جهانی دوم دوباره از صفر شروع کردند، ادامه داد: آنها با دانایی محوری و استفاده از بخش خصوصی و نظام اقتصاد آزاد و مردمی، توسعه یافتند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در منطقه راور استان کرمان هم با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی که بسیار هم موفق بود، آمار آسیب های اجتماعی و خودکشی کاهش یافت؛ لذا با حمایت سرمایه گذاران و ممانعت از سنگ اندازی در مسیرشان، می توانیم به ایجاد اشتغال و کاهش آسیب ها نائل شویم.

رزم حسینی افزود: برای توسعه نباید به کارهای موقت بسنده کرد، چون توسعه یک امر مستمر و دائمی است که با کارهای بی ثبات و غیر مستمر به نتیجه نمی رسد.

وی اضافه کرد: همه باید برای توسعه استان مثبت فکر کنند و کارها را به بخش غیردولتی واسپاری نمایند تا جایی که دولت فقط نظارت و کنترل کند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت ها و قابلیت هایی که در خراسان رضوی وجود دارد، ایجاد اشتغال امر ممکنی است،؛ به شرطی که از روش و مدل های نوین اداره کشور استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان مثل ۴۰ یا ۲۰ سال قبل عمل کرد، ادامه داد: معصومین فرموده اند، دو روز ما نباید مثل هم و مساوی باشد، چه برسد به اینکه بخواهیم چند دهه مثل هم باشیم و به یک شکل عمل کنیم.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.