همدان- محمدرضا بیاناتی گفت: با هدف افزایش ایمنی در ساختمان‌ها سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان اقدام های نظارتی دایمی را در ساختمان های در حال اجرا دارد.

تفاهم نامه مشترک بین سازمان آتش‌نشانی و سازمان نظام مهندسی همدان امضا شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا بیاناتی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: تفاهم نامه ای با سازمان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان امضا کردیم که بر اساس این تفاهم نامه ضوابط  و نحوه طراحی و اجرای سامانه های اطفا حریق ساختمان‌ها  و از آغاز ساخت بنا این روند توسط کارشناسان آتش‌نشانی نظارت خواهد شد.

وی گفت: تا زمان تدوین مقررات ملی مرتبط، ملاک و مبنای کار طراحی ساختمان و نظارت و اجرای سامانه های خاموش کردن آتش در ساختمان ها همین تفاهم نامه در شهر همدان است.

محمدرضا بیاناتی افزود: با افزایش ساخت بنا های بلند مرتبه ضرورت توجه به حفظ ایمنی و مقاومت این بنا ها در مقابل آتش سوزی و سایر حوادث انکار ناپذیر است و این تفاهم نامه امضا شده بین نظام مهندسی و آتش نشانی همدان  هم برای تحقق این ضرورت در اجرای ساختمان ها بوده است.

وی اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با آگاهی از اهمیت توجه بیشتر به ضرورت حفظ ایمنی ساختمان ها با ساعت ها بررسی کارشناسانش به دنبال ارایه خدمات مطلوب‌تر به مرم همدان است تا سرمایه های مادی و معنوی آنان از گزند آتش سوزی حفظ کند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.