همدان – حسین بشری گفت: پلیس بر اساس تجربه متوجه شده که در روزهای نوروز به دلیل در سفر بودن مردم برخی سارقان از این فرصت برای سرقت بهره می‌برند.

ایام نوروز بدون مجوز پلیس اسباب‌کشی نکنید

 به گزارش قدس آنلاین، حسین بشری معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز پلیس با افزایش توان خود نظارت گسترده‌ای بر اماکن شهری دارد و اجازه سرقت را به هیچ مجرمی نخواهد داد.

 وی با اشاره بر اینکه در امکان افزایش سرقت در تعطیلات نوروز به دلیل در سفر بودن مردم و خالی بودن منازل وجود دارد، گفت: پلیس به این دلیل برای پیشگیری از وقوع سرقت در پوشش خانه کشی از شهروندان تقاضا دارد تا قبل از اسباب‌کشی کلانتری محل خود را مطلع کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره براینکه یکی از شگردها سارقان در تعطیلات نوروز پوشش خانه‌ کشی است،  افزود: قبلا توسط رسانه ها ممنوعیت اطلاع رسانی شده، اسباب‌کشی درتعطیلات نوروزی اطلاع رسانی شده است و شهروندان نباید بدون داشتن مجوز ازکلانتری محل به این کار اقدام کنند.

بشری افزود : پلیس در صورت مشاهده جابه‌جایی وسایل خانه یا اسباب کشی بدون مجوز پلیس ممانعت خواهد کرد و شهروندان باید مدارک مرتبط مبتنی بر سکونت خود را در آن واحد مسکونی یا غیره ارایه کنند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.