همدان- حجت السلام محمد کاروند گفت: بقاع متبرکه همدان برای اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سال جدید نوروز آماده شده است.

آغاز اجرای طرح "آرامش بهاری" در  بقاع شاخص استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری  اوقاف و امور خیریه استان همدان از  ۲۸ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۴ فروردین سال آتی  ادامه خواهد  داشت.

وی با اشاره به  آماده شدن بقاع متبرکه استان همدان برای اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف گفت: در طرح آرامش بهاری اوقاف استان همدان ۳۶ بقعه شاخص استان،   ۴۰ مسجد و ۴۰ مبلغ مشخص شدند. ۲۴ نفر از مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم هستند.

 وی اظهار کرد:  همچنین خمیه‌های معرفت  همزمان با طرح آرامش بهاری برای پاسخگویی به مسایل شرعی و  ایستگاه سلامت هم خواهیم داشت.

حجت‌السلام کاروند گفت: بازرسی از بقاع متبرکه فعال در طرح آرامش بهاری آغاز شده است و این بازرسی‌ها در ۳  نوبت برای مهیا شدن کامل بقاع اجرا خواهد شد.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: در طرح آرامش بهاری اوقاف مداحی و مولودی‌ خوانی، دعای امام زمان(عج) و سخنرانی خواهیم داشت و حتی سعی کردیک اگر بقاع یا مساجد امکان تامین آبجوش دارند هم این امکان را در اختیار مسافران قرار دهند.

وی اظهار کرد: در زمان تحویل سال هم مراسم ویژه تحویل سال در امامزاده‌عبدالله همدان خواهیم داشت و در هر شهرستان  استان در یک بقعه این مراسم را اجرا خواهیم کرد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.