قزوین_ افشین پیرنون گفت: ۲۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۴۴۶ تردد توسط سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه سالجاری ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه است.

ثبت ۲۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۴۴۶ تردد در محورهای قزوین

افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آمار تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز اظهار داشت: همزمان با سفرهای نوروزی سالجاری و بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹  دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، مجموع آمار تردد ثبت شده در روز ۱۶ فروردین ماه شامل یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۷۹ وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: ۲۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۴۴۶ تردد توسط سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه سالجاری ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه است.

پیرنون عنوان کرد: بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با ۲ هزار و ۵۱۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده و متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را ۸۷  و متوسط سرعت در سایر محورهای استان برابر ۷۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: توصیه می شود تا هموطنان قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند که البته این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی است.

وی تصریح کرد: اخبار و اطلاعات تردد در محورهای استان اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.