باگذشت ۱۹روز از فروردین ماه سال ۹۸ صندلی ریاست جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی همچنان خالی از رئیس است و با سرپرست اداره میشود.

گزینه دولت برای جهادکشاورزی خراسان رضوی مشخص شد/حکم "اورانی" بزودی صادر میشود

به گزارش قدس آنلاین، ۱۷ دی ماه سال گذشته بود که مجتبی مزروعی رییس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل برخی تخلفات مدیریتی توسط مراجع قضایی دستگیر و بازداشت شد . با طولانی شدن بازداشت مزروعی که که از سال ۹۳ سکاندارجهادکشاورزی خراسان رضوی بود این سازمان به سرپرست سپرده شد تا امور ارباب رجوع بیش از این معطل نماند. این درحالی است که طی ماههای اخیر قیمت گوشت و مرغ افزایش چشمگیری داست و جهاد کشاورزی  نقش مستقیم و قابل تاملی در تنظیم بازار و شرایط فعلی دارد و از دیگر سو مدیریت و سیاست گذاری با ثبات استانی  این سازمان بر وضعیت کشاورزان ،دامداران و تولید کنندگان این بخش  تاثیر به سزایی دارد.   

 اگرچه نمایندگان استان خراسان رضوی درمجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در سه ماه گذشته خواستار تعیین هرچه سریعتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی از سوی دولت شدند اما سال ۹۷ به پایان رسید و این بلاتکلیفی ادامه پیدا کرد و برغم اینکه انتظار می رفت در ابتدای سال ۹۸ رئیس جدید این سازمان انتخاب شود اما در حالی که ۱۹ روز از سال جدید گذشت ، همچنان صندلی ریاست جهاد کشاورزی استان خالی است.

* در آینده نزدیک مدیر این سازمان انتخاب خواهد شد

بنا برگزارشهای رسیده ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال ۹۸، در باره دلیل عدم انتصاب رئیس سازمان جهادکشاورزی ، ادعا کرد که  انتصاب مدیران کل استان توسط وزیران صورت می‌گیرد و وزیر جهاد کشاورزی در حال  بررسی‌ چند گزینه در این زمینه است و در آینده نزدیک مدیر این سازمان مشخص و حکم آن را صادرخواهد شد.

*اورانی گزینه دولت برای جهادکشاورزی خراسان رضوی  

اما در این باره یک مقام مسئول در خراسان رضوی ، به قدس آنلاین گفت: مهندس محمد رضا اورانی گزینه اصلی دولت برای تصدی این پست می باشد.

وی که نخواست نامش فاش شود ، تصریح کرد: اورانی در حال حاضر عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور است و پیش از این نیز معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بوده است و نسبت به استان از شناخت خوب و کافی برخوردار می باشد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.