خراسان شمالی- ولی الله حیاتی خواستار ابلاغ به موقع مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد و گفت: نباید شاهد عدم ابلاغ مصوبات به دستگاه های اجرایی باشیم بلکه مصوبات باید به روز و دقیق ابلاغ شود.

لزوم ساخت مسکن جوانان، زمین‌های ورزشی و پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان بر ساخت مسکن ویژه جوانان در هر شهرستان، ایجاد زمین های ورزشی و پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برای ساخت مسکن ویژه جوانان مقرر شد تا انبوه سازانی مشخص شود و از بسته حمایتی بانک مسکن استفاده کنند و دستگاه های اجرایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری ها کمک کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی متولی باید هر چه سریع تر پروژه مسکن جوانان را عملیاتی کنند ضمن اینکه در گام نخست باید اداره ورزش و جوانان، آمار متقاضیان مسکن را احصاء کرده و به بنیاد مسکن معرفی کنند.

حیاتی در خصوص ایجاد زمین های ورزشی نیز تصریح کرد: یکی از تاکیدات استاندار این است که تا رسیدن به سالن های ورزشی پیشرفته که زمانبر و هزینه بر است از زمین هایی در ابعاد نه چندان بزرگ در نقاط قابل دسترسی با حصارکشی و ایجاد روشنایی و ارائه تجهیزات ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان استفاده شود.

وی در ادامه افزود: شهرستان های گرمه و راز و جرگلان یک زمین و سایر شهرستانها تا یکماه آینده دو زمین ورزشی را آماده کنند تا جوانان از امکانات آن بهره مند شوند.

حیاتی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های لازم در خصوص تسهیلات ازدواج جوانان هم انجام شود و بانک ها نیز در پرداخت این تسهیلات هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

وی در پایان خواستار ابلاغ به موقع مصوبات این ستاد شد و گفت: نباید شاهد عدم ابلاغ مصوبات به دستگاه های اجرایی باشیم بلکه مصوبات باید به روز و دقیق ابلاغ شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.