قزوین_ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا بداند سپاه در قلب ملت ایران و ملل آزاده حضور دارد.

آمریکا بداند سپاه در قلب ملت ایران و ملل آزاده حضور دارد

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانهٔ دولت آمریکا را  محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: درشرایطی که سپاه مقتدر پاسداران به‌عنوان امید مستضعفان در سطح جهان نورافشانی می‌کند وسردار سلیمانی وسپاه قدس رهبری جبههٔ مقاومت را در دست داشته و خواب راحت را از استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سلب نموده است، دولت خبیث آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست معرفی می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه تأکید کرده است: دولت آمریکا به‌عنوان تروریست دولتی در تمام جنایات ضدبشری دست داشته و در پرورش داعش و تمام‌گروه‌های تروریستی شریک است.

در این بیانیه خطاب به دولت آمریکا آمده است: آمریکا بداند سپاه در قلب ملت ایران و ملل آزاده حضور دارد واین اقدام آمریکا قطعاً بر محبوبیت سپاه خواهد افزود.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: پاسداران با دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و شکست داعش امروز نیز در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیهٔ شهادت‌طلبی و ایثارگری در میدان نبرد با یزیدیان زمان پرچم عدالت‌طلبی عاشورا را برافراشته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.