فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه الگوسازی رونق تولید را با سه لایه تعریف کردیم، گفت: در رونق تولید سپاه نقش ترغیبی و حمایتی دارد.

 سپاه در تحقق رونق تولید نقش ترغیبی و حمایتی دارد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب‌علی نظری امروز در بازدید معاون دادستان کل کشور در مبارزه با مواد مخدر از مرکز بازپروری معتادین کوثر اظهار کرد: ما وظیفه کمک به‌تمامی متصدیان امور در امر تولید چه در بخش نرم‌افزاری و چه در بخش سخت‌افزاری را داریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)   بابیان اینکه در موضوع رونق تولید هم ما سیاست‌گذاری‌مان این است که به بخش‌های مربوطه کمک کنیم و درعین‌حال الگوسازی‌هایی را هم داشته باشیم.

نظری بابیان اینکه در زمینهٔ الگوسازی رونق تولید سه لایه تعریف کردیم، ابراز کرد: در لایه مردمی به‌ویژه در روستاها با سرمایه‌گذاری خودشان اشتغال و تولید ایجاد کردیم، در سطح دوم صنایع مرتبط و یا اشتغال‌های مرتبط و تولیدات واسط است و درنهایت تولیدات کلان و صنایع بزرگ قرار دارد. که در تمامی این بخش‌ها نقش نیروهای سپاه پاسداران نقش ترغیبی و حمایتی است.

وی ادامه داد: البته ما ۱۶ دهستان را هم به‌صورت الگو مقایسه‌ای و جغرافیایی در برنامه‌های آتی خودداریم به‌اضافه شهرستان تازه تأسیس صالح‌آباد را به‌عنوان مناطق الگویی کار می‌کنیم که قابل‌ارائه باشد.

فرمانده سپاه امام رضا بابیان اینکه امروز با دو هدف به اینجا آمده‌ایم اظهار کرد : اول برای عرض خدا قوت به مسؤولین زحمت‌کش این مرکز و احوالپرسی از مددجویان حاضر در اینجا و در مرحله بعدی آمده‌ایم تا شرایط را بررسی کنیم و با مسؤولین مربوطه اقداماتی که موردنیاز است در زمینهٔ مبارزه با اعتیاد را انجام دهیم.

نظری با تأکید بر اینکه مسئله اعتیاد محدود به حاشیه شهر نیست بلکه تبدیل به یک معضل اجتماعی فراگیر شده است، افزود: متأسفانه باندهای سازمان‌یافته سوءاستفاده می‌کنند و در مناطقی مانند حاشیه شهرها بیشتر فعالیت می‌کنند از همین لحاظ نمود آن در حاشیه شهر بیشتر است، بنابراین تمام سعی ما باید مبنی بر این باشد  تا این کلونی‌های نامناسب که چهره شهر را نازیبا کرده است را پاک‌کنیم و علاوه بر آن به موضوع درمان آن‌هم بپردازیم.

 منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.