قزوین_ مهدی نوروزی گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق سیل زده استان لرستان حضور یافتند.

دانشجویان جهادگر بسیجی در مناطق سیل زده استان لرستان حضور یافتند

مهدی نوروزی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با اعلام این مطلب، گفت: اردوی جهادی به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بسیج دانشجویی برپا شده است و تعدادی از دانشجویان بسیجی با اعزام به استان لرستان، به منظور کمک به مردم سیل زده‌ی شهر "معمولان" در این شهر حضور دارند.

وی با اشاره به حضور جهادگران در رشته های مختلف تحصیلی افزود:‌ جهادگرانی از دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله رشته مهندسی عمران، مهندسی شهرسازی و سایر رشته ها حضور دارند که خدمات را به مردم ارائه می دهند و این خدمات شامل، عملیات لجن کشی و بازگشایی راه‌ها است که با هدف یاری رساندن مردم سیل زده برای بازگشت به خانه‌هایشان انجام می شود.

نوروزی به هزینه های مالی این اردو اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هزینه های مالی این اردو را متقبل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اختصاص ادوات مکانیکی همچون باب کَت، خودروهای سواری و سایر تجهیزات در کمک به بازسازی مناطق سیل زده تلاش می کند که مرحله نخست این اردو ۱۰ روزه از ۱۵ فروردین ماه سالجاری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اردو تا ۲۵ فروردین ماه سالجاری ادامه دارد و در مرحله دوم نیز تعدادی از دانشجویان به منظور خدمات رسانی به مناطق سیل زده اعزام می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.