۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد خبر: 651605

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد با اشاره به حفره ایجاد شده در بخشی از میدان بسیج گفت: بتن ریزی در محل حفره انجام و با انجام آسفالت مسیر امشب بازگشایی می شود.

حفره میدان بسیج بتن ریزی و آسفالت شد

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی با اشاره به حفره ایجاد شده در بخشی از میدان بسیج گفت: ساعت ده شب گذشته در بخشی از ضلع جنوب غربی میدان بسیج، حفره‌ای ایجاد می‌شود که با توجه به عمق سه متری آن جهت بررسی بیشتر مسیر مسدود و تیم‌های عملیاتی در محل حاضر می‌شوند.

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد اظهار کرد: بعد از بررسی، ماشین‌های میکسر در محل حاضر و بتن‌ریزی برای پر کردن حفره انجام شد.

وی ادامه داد: آسفالت مسیر نیز در حال انجام و تا امشب مسیر بازگشایی خواهد شد.

کاظمی گفت: با بررسی‌های انجام شده نشست مسیر هیچگونه ارتباطی به تونل‌های قطار شهری نداشته است.
همچنین امیر عزیزی، سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد در این خصوص گفت: با وجود بارش‌های اخیر و سستی زمین‌های هسته مرکزی شهر، آب باران خاک سطح زیرین معابر را شسته و بههمین دلیل زمین در میدان بسیج نشست کرده است.

وی افزود: در مشهد به‌ویژه در مناطق قدیمی‌تر و مرکزی شهر، قنات‌های قدیمی وجود دارد که با توجه به بارش‌های اخیر و نفوذ آب سست شده‌اند لذا باتوجه به این موضوع احتمال نشست‌های محدود در این مناطق قدیمی وجود دارد. 

عزیزی ادامه داد: در حادثه نشست زمین همه دستگاه‌های خدماتی پای کار بودند و پس از بررسی‌های کارشناسان معلوم شد که نشست زمین بر اثر نفوذ آب باران طی بارش‌های اخیر بوده است که خوشبختانه مشکلی خاص به دنبال نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: حوضچه‌های آب مخابرات و آب و فاضلاب بتنی است و احتمال نفوذ آب از آنها وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.