همدان- مصطفی پناهنده از ارسال پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

ارسال پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل‌زده لرستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، با بیان اینکه ارسال پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل زده لرستان  در شرایط بحرانی و اضطراری به منظور قطع شدن راه های ارتباطی برخی محورهای مناطق سیل زده لرستان انجام شده است، اظهار داشت: این پل به شکل موقت بوده تا مردم و به ویژه امدادگران بتوانند به راحتی تردد کنند.

وی افزود: پل فلزی به طول ۱۰ متر از سوی این اداره کل از قبل تهیه شده است که برای عبور و مرور مردم روستاهای اطراف شهرستان الیگودرز از طریق جرثقیل های سنگین امروز در محل تعبیه می شود.

پناهنده ادامه داد: مسیرهای عبور و مرور برخی از روستاهای الیگودرز در اثر وقوع سیل دچار آب شستگی شده و نشست کرده است که با وجود استقرار ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادی این اداره کل بازگشایی شده و برخی نیز در حال اقدام است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز یادآور شد: پیش از این نیز این اداره کل پل های بتونی و نیوجرسی را از طریق دستگاه های کمرشکن و سایر ماشین‌آلات به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال کرده است.

آرش آزادی تأکید کرد: در مرحله نخست ۲ دستگاه مایلر، ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به این استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز یک دستگاه پیکاپ، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تریلی عازم مناطق سیل زده لرستان شدند.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حال حاضر ۱۴دستگاه ماشین آلات را به همراه ۱۶ نفر از پرسنل راهداری به مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.