قزوین_ حامد کبودند گفت: سه موکب از استان قزوین به خوزستان اعزام شدند.

اعزام سه موکب از استان قزوین به خوزستان

حامد کبودوند رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در هفته گذشته یک موکب از قزوین به استان خوزستان اعزام شده‌ بود و روز گذشته نیز ۳ موکب دیگر به استان خوزستان اعزام شده است.

وی افزود: در حال حاضر، ۴ موکب از قزوین در استان خوزستان مستقر هستند که خدماتی همچون پخت غذای گرم، اسکان و همچنین کمک به گل‌روبی در این موکب ها ارائه می شود و این چهار موکب در سه نقطه شعبیه، حمیدیه و شهر اهواز مستقر هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: البته پیش از این، ۵ موکب از قزوین نیز در قالب یک کاروان به لرستان اعزام شده‌ بود  که با توجه به شرایط اعزام جدیدی به لرستان نخواهیم داشت.

کبودند با اشاره به نقش مردم در همدلی به سیب زدگان عنوان کرد: سامانه*۲۳۳# (بخش اربعین) برای واریز و کمک‌های غیرنقدی مردم خیر درنظرگرفته شده است و یا اینکه مردم می توانند کمک های خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

گفتنی است چندی پیش، سردارسلیمانی بر استقرار موکب های اربعین در مناطق سیل زده تاکید کرده بود که برخی از موکب های استان نیز اعلام آمادگی کرده و در این مناطق مستقر شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.