نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نگاه‌های باندی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه هیچ توجیهی برای نداشتن یک روز برای این حوزه مهم در استان وجود ندارد، موضوع بلاتکلیفی در مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی را به وزیر تذکر دادم.

بلاتکلیفی در مدیریت جهاد کشاورزی خراسان رضوی را به وزیر تذکر دادم/ وجود نگاه‌های باندی در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین ؛ نصرالله پژمانفر گفت: عدم تعیین رئیس برای سازمان جهاد کشاورزی آسیب‌های فراوانی را به همراه دارد، به‌طوری‌که این بلاتکلیفی، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بخش کشاورزی استان تحمیل می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  با توجه به اینکه هیچ توجیهی برای نداشتن یک روز برای این حوزه مهم در استان وجود ندارد، موضوع بلاتکلیفی در مدیریت سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  را به وزیر تذکر دادم.

وی بابیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی نگاه باندی وجود دارد، یادآور شد: نبود رئیس در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی درواقع ضعف وزیر جهاد کشاورزی است.

پژمانفر در خصوص رئیس سابق این سازمان در خراسان رضوی ابراز کرد: اگرچه تخلفات بزرگ رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی توسط  دستگاه قضایی در حال رسیدگی است، اما بااین‌وجود بازهم وزارت جهاد کشاورزی با عدم تعیین مدیر برای این سازمان مهم در استان، همچنان از مدیر متخلف دفاع می‌کند.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.