همدان- رشید حیدری‌مقدم گفت: حوزه سلامت نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و مدون است و شاید تا بیش از یک دهه دیگر همه امور زندگی انسان بر سایه وب مدیریت و برنامه ریزی شود.

ساخت یا بهره‌بهرداری از ۳۵۰ طرح بهداشتی در هفته سلامت

به گزارش قدس آنلاین، رشید حیدری‌مقدم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار کرد: برای جذب اعتبارهای مشخصات طرح های بهداشتی دانشگاه ابن سینای همدان باید در قالب شناسنامه ای  معین و مشخص تدوین شود.

وی با اشاره به  اینکه پیش بینی شده است بخش عمده ای از زندگی انسان در بیش از یک دهه دیگر توسط وب مدیریت خواهد شد،   افزود: پیش بینی می شود در حدود ۱۱ سال دیگر بخش عمده امور مرتبط با زندگی انسانی در بستر و زیرساخت وب اجرا و عملیاتی شود که  حوزه سلامت هم از آن جدا نیست و باید خدمات بروزی متناسب با این الگو به جامعه ارایه داد.

وی تاکید کرد: اکنون نگرانی حوزه درمان دیگر بیمارهای واگیر دارد نیست و بیمارهای واگیردار جای  آن را گرفته است. پس باید درمان این حوزه باید برنامه‌ریزی کرد و متناسب با دانش روز پزشکی دنیا خدمات را ارایه داد.

 وی بیان کرد: سامانه سیب یکی از ابزارهای بروز و کارآمد حوزه بهداشت در حوزه وب است که نقش موثری در تحقق هدف ارایه خدمات پزشکی در حوزه وب دارد.

حیدری‌مقدم  با اشاره به هفته سلامت پیش رو بهره برداری و آغاز ساخت ۳۵۰ طرح بهداشتی اظهار کرد:  ۱۵۰ طرح هم در حوزه غذا دارو داریم و در حوزه  درمان و سایر بخش‌ها یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات در مراکز درمانی و بهداشتی استان هزینه شده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.