ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) روز سه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار این استان در شهر درگز با عقد تفاهمنانه ای به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان تعیین شد.

تفاهمنامه معین اقتصاد مقاومتی شهرستان درگز منعقد شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ این تفاهمنامه در جریان بیست و ششمین سفر شهرستانی علریضا رزم حسینی، با هدف توسعه شهرستان درگز از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان معین اقتصادی، استانداری خراسان رضوی، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندای، ائمه جمعه اهل سنت و شیعه و رئیس دادگستری شهرستان درگز به امضا رسید.

بر اساس طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی موسوم به 'مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی' معینهای اقتصاد مقاومتی وظیفه توانمندسازی مردم، شناسایی ظرفیتهای سرمایه گذاری و تقویت جوامع محلی را برعهده دارند.
در چارچوب اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکنون 56 تفاهمنامه معین اقتصادی با سرمایه گذاران و شرکتهای توسعه گرا در خراسان رضوی به امضا رسیده است.
بر این اساس تاکنون 650 تفاهمنامه اقتصادی به ارزش 260 هزار میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 712 میلیون یورو منعقد شده که اجرای آنها 50 هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد می کند.
مرکز شهرستان 75 هزار نفری درگز در فاصله 254 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.