مدافع تیم پدیده شهر خودرو گفت: در شرایط مطلوبی در تیم پدیده شهر خودرو به سر می‌بریم و باید حداکثر امتیازات را در ۴ دیدار آتی کسب کنیم.

پدیده شهر خودرو باید حداکثر امتیازات را در ۴ دیدار آتی کسب کند

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد حسین مرادمند  اظهار داشت: خوشبختانه پدیده شهر خودرو شرایط مطلوبی دارد و مطابق برنامه کادرفنی تمرینات خود را برای دیدار با استقلال تهران دنبال می‌کنیم.

مدافع پدیده شهر خودرو بیان کرد: پدیده شرایط مطلوبی دارد و در دیدار رفت نیز موفق به متوقف کردن استقلال در ورزشگاه آزادی شدیم و قصد داریم در مشهد و در حضور هواداران خود نیز به برتری برسیم.

مرادمند با اشاره به لزوم کسب امتیاز در برابر استقلال تهران، سایپا، سپاهان و ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: با جدیت برای به دست آوردن سهمیه  آسیایی در تلاش هستیم؛ در نیم فصل نخست مشکلات زیادی داشتیم اما با حضور پرشور هواداران به ویژه در نیم فصل دوم توانستیم در بسیاری از مسابقات سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور هواداران نقش موثری در موفقیت‌های پدیده شهر خودرو و جایگاه فعلی تیم داشته گفت: در بازی‌های آتی نیز با حضور هواداران، تلاش بازیکنان و برنامه‌ریزی کادرفنی به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم در ارتباط با غیبت بازیکنان استقلال نیز باید گفت که استقلال بازیکنان بسیاری داشته و با نبود تنها چند بازیکن قدرت خود را از دست نمی‌دهد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.