معاون فرهنگی هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی گفت: یادواره شهدای مدافع حرم خراسان رضوی برگزار می‌شود.

یادواره شهدای مدافع حرم خراسان رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیم بای از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: خراسان رضوی شهدای زیادی را در دفاع از حریم آل الله تقدیم اسلام کرده که این  شهدا، از جمله شهدایی هستند که سالروز شهادتشان در اردیبهشت ماه مصادف شده و در این ماه به دنبال بالاترین سطح برگزاری مناسب با شان و منزلت این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی در ادامه به رویکرد فعالیت‌های هیئت اشاره و افزود: این هیئت منویات مقام معظم رهبری و احترام به مقام و منزلت شهدا را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و مصمم به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

معاون فرهنگی هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی با مهم شمردن حضور سخنرانان انقلابی در مجموعه هیئت گفت: حضور صاحب‌نظران و استفاده از سخنان ارزشمند آنها در جلسات هیئت مسلما در توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت موثر و کارساز خواهد بود.

ابراهیم بای در پایان به تشریح برنامه‌های یادواره اشاره و گفت: این یادواره با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت در حسینیه تهرانیها واقع در خیابان آخوند خراسانی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.