فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: گام دوم انقلاب، عرصه تبلور روحیه انقلابی نسلی است که انقلاب اسلامی را به پرچم‌دار تمدن بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد.

ایران در گام دوم انقلاب پرچم‌دار تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آئین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ویژه در تربیت خلبانان جوان، گفت: تجهیز نیروهای مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیش‌رونده کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وعده نصرت الهی حتمی و قطعی است و دشمن از یاوه‌گویی‌ها نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدم نهادن در گام دوم انقلاب اسلامی و شروع ۴۰ سال دوم گفت: گام دوم انقلاب، عرصه تبلور روحیه انقلابی نسلی است که انقلاب اسلامی را به پرچم‌دار تمدن بزرگ اسلامی تبدیل خواهد کرد.

نصیرزاده با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر حیله‌های دشمن افزود: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها ازجمله فضای مجازی با تحلیل‌های مغرضانه، تلاش می‌کند واقعیات و دستاوردهای چشم‌گیر انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد، اما تجهیز به سلاح بصیرت و سواد رسانه‌ای، این نقشه دشمن را هم نقش برآب خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور داشتند، بر لزوم یک‌پارچگی مجموعه نیروهای مسلح و هم‌دلی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کرد و افزود: نیروهای مسلح نه تنها آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید را دارند بلکه حتی لحظه‌ای اجازه خطور فکر تجاوز و تعدی به مرزهای کشور را به دشمن نیز نخواهند داد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات ارزشمند سرتیپ دوم خلبان زال‌بیگی قدردانی و سرتیپ دوم خلبان خدایی به‌سمت فرماندهی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.