مطالبات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان رضوی تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، معاون نهضت سواد آموزی خراسان رضوی بدهی این اداره به آموزشیاران نهضت را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد گفت: با دریافت این اعتبار حقوق معوق تمام آموزش‌دهندگانی که موفق به اتمام کلاس‌ها شدند در اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.
مصطفی اسدی آموزشیاران نهضت سوادآموزی درخراسان رضوی را ۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: با جمع آوری اطلاعات آموزشیاران نهضت سواد آموزی ظرف ۳ هفته آینده، این آموزشیاران در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل می‌شوند و در ردیف استخدامی قرار می‌گیرند.
وی همچنین در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بردسکن از تفاهم نامه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای جذب افراد بی سواددراستان خبرداد و گفت: برای اجرایی شدن این تفاهم نامه ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
معاون نهضت سواد آموزی خراسان رضوی افزود: پارسال ۲۲ میلیارد تومان تفاهم نامه دراین زمینه بسته شد که خوشبختانه تمامی این تفاهم نامه‌ها اجرایی شد.
اسدی با اشاره به اجرای طرح شتاب بخشی سواد آموزی در استان خراسان رضوی گفت:  ۱۵۱ هزار نفر بی سواد بین ۱۰ تا ۴۹ سال  در استان هستند که سال قبل بیش از ۳۰ هزار نفر جذب کلاس‌های سواد آموزی شدند و امسال این رقم تا ۴۵ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
منبع: صداو سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.